I morgon..

Bild: Google
 
I morgon åker jag till Egypten! Det känns fortfarande lite overkligt. Men det ska bli skönt att komma till lite sol och värme! Hur som helst så vet jag inte hur det blir med internetuppkopplig och så ifall jag inte lägger upp så mycket inlägg den närmaste veckan så vet ni varför. 
 
Jag är ialla fall mycket tacksam över att äntligen få åka till varmare breddgrader! Gud är god! Allt vackert i naturen och i världen som finns har han skapat för att glädja oss. Det är ett bevis på att han älskar oss och vill oss väl.
 
"Tac­ka Her­ren, åkal­la ho­nom, berätta för fol­ken om hans verk! Sjung och spe­la till hans ära, ta­la om al­la hans under! Pri­sa stolt hans he­li­ga namn; de som söker Her­ren må glädja sig."
 
- Kram Gabbi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0