When everyting is falling apart..

Bild: Facebook
 
På senaste har jag haft det ganska jobbigt. Har varit igenom en stor förändring i livet för att en väldig nära relation har ändrat sig till en mindre nära relation. Allt känns som det faller samman. Dygnet är vänt upp och ned och livet också. Smärtan jag känner innombords är obeskrivlig och jag önskar den inte på någon. Jag har inte orkat nästan nånting och inte kännt så mycket lust eller ork till att blogga. Men jag ska inte ge upp. Jag ska fortsätta kämpa.
 
Jag letade igenom mina bilder och hittade denna otroligt söta bilden. Jag lovar att det där en gång ska vara jag som håller fast i den kommande relationen som jag tänker låta Gud fixa denna gången. Jag vet inte vem det kommer vara men jag vet ialla fall att jag har prövat och felat tusentals gånger när jag försökt klara biffen själv. Nu är jag trött på det. Den nästa relationen jag går in i ska va 4 real och det ska vara för evigt! Så jag ska bara chilla och lita på att Gud fixar resten. 
 
Jag är den typiska personen att inte orka vänta på saker utan att fixa allt själv. Det har alltid varit så i min uppväxt att ska det bli någonting gjort så får man göra det själv. Nu måste jag lära mig tålamot, att lita på gud och ta hans hand så jag inte flyter bort med strömmen! <3
 
 
"Vet att jag är Gud, jag och ing­en an­nan. Det är jag som ger död och liv, jag som sårar och läker, ing­en kan ryc­ka något ur min hand." 5 Mos 32:39
 
 
- Kram Gabbi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0